احیا

وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

احیا

وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

آفاتِ امواجِ رسانه ای

احیا | يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۱۵ ق.ظ | ۰ نظر
امیر حسین ترکش دوز
شکل گیریِ« امواج رسانه ایِ هر از چندی» حول برخی رخدادها در ایران، پنج آفتِ مهم  در پِی دارد :
1-میدان داریِ اپورتونیسم یا عناصرِ بی اصولِ فرصت جو در فضای سیاسی و فرهنگی و به ویژه در فضای مجازی  و شبکه های اجتماعی 
2- تقویتِ ظرفیتهای پوپولیستی در جامعه و تحکیم فهمِ سطحی از آرمانها
3-به حاشیه راندنِ فهم ساختاریِ چالشها در مقیاس ملی و جهانی
4- تقویت فرایندهای معطوف به ایدئولوژی زُدایی از سیاست ؛ حتی اگر عاملان چنین سیاستی همچنان تحت لوای ایدئولوژی عمل کنند  
5- فرسایش دغدغه های مؤمنانه در بافت معنایی اسلام./
توضیح:
ایدئولؤی را به  همان معنا به کار می برم که متفکران مسلمان ایرانی دردهه 50 مطرح کردند
  • ۹۹/۰۳/۱۱
  • احیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی